Basket

Jag är ganska sportintresserad och igår var det basket här i Sundsvall. Sundsvall Dragons mötte Norrköping Dolphins.

Sundsvall vann självklart den matchen. Jag hade för ovanlighetensskull med mig kameran och tog några bilder. Inte många som blev bra, inte ens dessa bilder jag tänkte lägga in här nu är väl sådär jätte bra.

Men då får ni tänka på att jag har inte fotat så mycket sport, inte alls egentligen. Så dessa bilder får duga iallafall.

(Bilderna är klickbara)

Bilderna på denna sida får absolut INTE lånas eller kopieras på något vis!

På tal om sport så är min kvällsunderhållning att lyssna på hockey via webbradion. Det är DIF – SAIK matchen som är igång här.

  1. #1 av Jessica Andersson på 3 mars, 2011 - 21:30

    snygga bilder! du har fångat många bra ögonblick 😀

Kommentera

