Mars månad

Dom här första månaderna på detta år har gått väldigt fort måste jag säga. Det är redan Mars och det innebär att vi är ett steg närmare våren, värmen och snöfritt. Hur underbart som helst.

Jag längtar verkligen tills snön är borta, tills det börjar bli varmare ute, tills gräset börjar komma fram och blommorna börjar dyka upp.

Jag har väldigt svårt och tro att jag är ensam om att längta efter detta.

(Bilderna är klickbara)

Bilderna på denna sida får absolut INTE lånas eller kopieras på något vis!

  1. #1 av sunshine på 1 mars, 2011 - 12:17

    jättefin. 🙂 själv längtar jag bara tills det blir något varmare så jag kan gå runt i min nya ullkappa. ^^

  2. #2 av nathalie basurto på 3 mars, 2011 - 20:28

    oooh jag längtar med till våren

  3. #3 av emmaohman på 11 mars, 2011 - 21:34

    fin bild… har du tagit den? 🙂

Kommentera

