Dåligt

Det blev väldigt dåligt uppdaterat här i helgen igen. I lördags hade jag fullt upp med andra saker och igår var jag så otroligt trött så jag orkade inte lägga ner någon energi på det här helt enkelt.

Idag har jag hemskt ont i nacken, axlarna och skulderbladen, och då menar jag verkligen hemskt ont också. Men som tur är så går det över så småning om.

Har ni mina kära läsare haft en bra helg?

(Bilderna är klickbara)

Bilderna på denna sida får absolut INTE lånas eller kopieras på något vis!

  1. #1 av Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan' på 15 februari, 2011 - 16:01

    Nej va jobbigt att ha ont i axlar och nacke. Det hade jag också mkt förut.
    Har du svårt att slappna av när du lägger ner huvudet på kudden? DEt hade jag tills jag köpte en temopurkudde. Nu är jag mkt bättre.

    (Obs jag får inte provition på tempurprylar 😉 )

Kommentera

