Dålig uppdatering

Igår blev det ingen uppdatering alls från min sida här. Jag hade helt enkelt andra saker för mig än att sitta här och nörda. Alltså blev det ingen ”dagens favorit” igår heller. Men ni överlever nog!

Även att det var värsta snöstormen igår. Det snöade som fan och blåste så in i helvete. Idag är det klarblå himmel och solen skiner för fullt, dock är det ca -13 grader ute istället. Men jag går nog ut med kameran en sväng ändå skulle jag tro, bara att klä på sig lite.

Bjuder på en till ny bild på mig själv.

(Bilderna är klickbara)

Bilderna på denna sida får absolut INTE lånas eller kopieras på något vis!

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

