Tät dimma

Idag när de gråa molnen försvann och det blev blått och solen kikade fram så la sig en tät dimma över Sundsvall, dock bara nere vid hamnen (tror jag?). Jag passade på att ta med mig kameran då jag ändå skulle ut.

Jag måste skärpa till mig med det där att ta med mig kameran. Så nu när det är ett nytt år så ska jag börja bli bättre på det, försöka iallafall!

Nåja, dimman var det. Jag låter bilderna tala för sig själv. Så småning om kommer det bilder så ni får se hur det ska se ut då det inte är sån här dimma.

(Bilderna är klickbara)

Bilderna på denna sida får absolut INTE lånas eller kopieras på något vis!

  1. #1 av Malin på 7 januari, 2011 - 21:20

    Riktigt fina bilder! Du är sjukt duktig!

  2. #2 av julia och hazal- Skoliosbloggen på 7 januari, 2011 - 21:46

    Fina bilder!:D

  3. #3 av ana-maria malesic på 8 januari, 2011 - 00:03

    jätte fina bilder!!

  4. #4 av Veronica - 3barns mor,väntar 4.e & pluggar på 8 januari, 2011 - 11:30

    jätte fina!!

  5. #5 av aeel på 8 januari, 2011 - 11:49

    sv; jahaa… jag förstår inte riktigt vitbalans och f-nummer :O
    det går inte riktigt in ^^

  6. #6 av My på 8 januari, 2011 - 12:31

    Åh, en sundsvallstjej! Trevligt 🙂
    Denna blogg följer jag gärna 😀

  7. #7 av Virrig på 8 januari, 2011 - 13:50

    Vilka fina bilder 🙂 otroligt vackra 🙂
    Har du fotograferat länge?

  8. #8 av My på 8 januari, 2011 - 22:32

    Jajamänsan! Jag är fr Sundsvall. 🙂

  9. #9 av E på 11 januari, 2011 - 21:42

    jättefina bilder du tar! lägga till varandra på bloglovin’? 🙂 kram!

Kommentera

