Sommar

Jag gillar egentligen vintern, när det inte är så galet kallt. Men det finns en sak som jag absolut inte gillar med den och det är vad den gör mot mina händer. Jag är galet torr, det spricker och det svider. Det hjälper inte om jag smörjer in dom heller, och jag har testat att smörja med det mesta.

Så just nu när mina händer är riktigt hemska så saknar jag sommaren lite. Dels för värmen, mina händer mår bättre och man slipper klä på sig så otroligt mycke kläder då man ska gå ut.

(Bilden är klickbar)

Bilderna på denna sida får absolut INTE lånas eller kopieras på något vis!

  1. #1 av Johanna på 5 januari, 2011 - 18:58

    Härlig bild!

  2. #2 av nathalie basurto på 7 januari, 2011 - 11:05

    fin bild

Kommentera

