Årets sista dag

Jag går rakt på sak och säger som jag tycker. Nyår är överskattat. Det blir ett nytt år, vad är det att fira egentligen? Visst är det väl kul med nytt år, men jag ser ingen mening med att lägga ner massor med energi på det hela.

Mitt nyårsfirande ser ut som så att jag kommer sitta hemma, förmodligen framför datorn. Alltså precis som en helt vanlig kväll, inget märkvärdigt. Självklart hade det väl varit trevligt och gjort något med någon eller så, men nej. Jag tycker som sagt det är överskattat och ser detta som en helt vanlig fredag i stort sett, dessutom så orkar jag inte och känner ändå inte för att göra något.

Jag började iallafall min årets sista dag med att städa. Sen så känner jag mig lite skum idag, typ flumdum på något sätt. Bara för att jag känner så, så bjuder jag på en skum bild på mig också, som jag tog sist jag höll på att fota i slutet då det bara blev kaos av allt och jag lessnade på det.

(Bilden är klickbar)

Bilderna på denna sida får absolut INTE lånas eller kopieras på något vis!

  1. #1 av Madeleine (http://madeleinezn.blogg.se) på 31 december, 2010 - 13:37

    Du tar så fina bilder! Ska vi följa varandra på bloglovin? 🙂

Kommentera

