Full fart

Idag har det verkligen varit fullfart för mig vill jag lova. Och det känns, både i huvudet och kroppen, värst är nog kroppen. Fy satan så ont jag har!

Iallafall så började jag mina äventyr med att åka ner till Kulturmagasinet och lånade en bok. Sen tänkte jag åka ut till Birsta. Det hela slutade med att jag åkte ut till Birsta med pappa och hans sambo (säger man så?) och dom hade lille Anton med sig. Det första han gjorde när jag klev in i bilen var att sätta sig i mitt knä, mysiga lilla söta hund!

Iallafall så blåste vi ut till Birsta, upp till MediaMarkt och beställde bilder som jag ville ha framkallat i A4 format. Medan det höll på där så åkte vi runt och fixade allt annat i Birsta. Det tog oss närmare fyra timmar att bli klar där ute. Nu har jag super ont i min axel, så pass ont så min arm domnar bort lite till och från.

Men det var värt det. Jag har haft en kanon trevlig dag och jag är super nöjd med bilderna!

(Bilden är klickbar)

Det blir lite mycket bilder på Anton nu, men han är så fin och det är på honom dom bästa bilderna är som jag har i lager just nu.

Bilderna på denna sida får absolut INTE lånas eller kopieras på något vis!

  1. #1 av sandra "piik" på 30 december, 2010 - 10:14

    vilken underbar liten sötis! själv har jag två nakenfisar 🙂

  2. #2 av aeel på 8 januari, 2011 - 11:38

    fin hund!

    redigerar du dina bilder i tex ph eller ngt annat program?

Kommentera

