I Hällsjö

Just nu sitter jag hos min Pappa i Hällsjö. Har dock varit här ett tag, men har inte känt för att ta fram datorn då direkt. Vi har haft julafton med pappa och resten här idag.

Lika nöjd denna gång. Massor med bilder har jag tagit också, men jag har inte lagt in dom på datorn än så dom får ni väl se lite senare.

Angående hostan så tog jag en Ipren för några timmar sen, det lindrade faktiskt hostan måste jag säga. Dock har iprenen släppt nu och hostan är tillbaka, riktig rethosta är det också. Drygt!

Jag bjuder på en bild som dock inte har något med övriga inlägget att göra. Men det är en mysig liten bild iallafall.

(Bilden är klickbar)

  1. #1 av argsintamy på 28 december, 2010 - 20:15

    vilken fantastisk bild!!

Kommentera

