Min första kamera

Min första Digitala kamera var en Kodak EasyShare och hade hela 2 MegaPixlar. Då jag köpte den var det en väldigt bra kamera, alltså på den tiden. Det var ca 9 årsedan jag köpte den så den har några år på sig.

Men den tar faktiskt rätt så bra bilder ändå måste jag säga.

Vad var eran första digitala kamera? (Om ni nu är en fotomänniska vill säga)

(Bilden är klickbar)

  1. #1 av Mattias på 25 december, 2010 - 22:48

    Hehe min första digi kamera va en samsung 4mpx.
    Den är väll kanske 4 år.

    Men nu ha ja ju min Canon ixus 12mpx =)

  2. #2 av Josef Utter på 25 december, 2010 - 22:49

    minns inte vad jag hade bara vilken färg, den var svart och kunde spela musik 🙂 pusss pussss

  3. #3 av karlstad igår på 26 december, 2010 - 10:03

    Min första digitalkamera var en Nikon Coolpix 2500 2mp. Den var utrustad med en listig 37-111mm svivel-lins. Aj vad kul vi hade 🙂

    http://www.dcresource.com/reviews/nikon/coolpix3500-review/

  4. #4 av maya på 26 december, 2010 - 18:20

    hihi jo man tyckte alltid att kameran vr bra då när det inte fanns någonting annat att jämföra med. min första kamera var en canon IXUS 75… som är ganska kass nu om jag ska vara ärlig för man har tappat den på marken =(

  5. #5 av Anna på 29 december, 2010 - 03:11

    Det var ju några dagar sedan du skrev detta inlägg men måste bara få kommentera 😛
    Min första digitalkamera köpte jag för 6 år sedan och det var en canon ixus i zoom 5 megapixel, alla tyckte den var skitbra och jag var hur stolt som helst 😛

Kommentera

