Julafton 2010

Även fast jag inte gillar julen och tycker att den är överskattad så var det ändå en helt okej julafton för min del. Jag fick inge märkvärdiga julklappar så det är inget jag tänker sitta och skriva om, jag fick det jag fick och jag är nöjd, det som är huvudsaken!

Dock är jag lite besviken på mig själv då jag är så otroligt dålig med kameran. Tog inte alls många bilder igår, kunde ha tagit så otroligt mycket mer, men jag har något att skylla på.

Jag är sjuk igen eller ja, sjuk och sjuk. Jag har en dålig hals, det är inte riktigt halsont men jag har ont i halsen och rösten försvinner till och från.

Hur som helst så tänkte jag iallafall bjuda på några få bilder som togs igår. Inget märkvärdigt det heller och jag lägger inte ut de få bilder jag har på de andra som var med pga respekt mot dom. (Dom kanske inte vill synas här menar jag) Jag kan också passa på att säga att bilderna på mig är inge bra och jag ser skum, sliten och rundare ut än vad jag är.

(Bilderna är klickbara)

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

