-23,4

I skrivandets stund har vi i Sundsvall runt -24 grader kallt ute. Sjukt kallt!

Men ändå så är jag sådär galet sugen på att klä på mig massor med kläder och ta med mig kameran ut. Det är klar himmel för ovanlighetensskull och det snöar inte, så why not liksom?

Jag tänkte vänta en liten stund till med det och se hur jag gör. Jag skulle ju behöva något annat att tänka på för en stund också så.

Det är ju sådana här ”varma” och sköna dagar som man längtar tillbaka till sommaren och saknar värmen lite. Eller hur?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Bilderna är klickbara)

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

