Skryt

Ibland får man faktiskt skryta om vissa saker. Som i detta inlägg kommer jag att skryta om en grej, eller närmare bestämt en person!

Nämligen min syster.

Inte nog med att hon ser bra ut och blir bra på bild, är snäll och väldigt rolig att umgås med. Vi skrattar så mycket så vi knappt kan andas rätt så ofta, senast i fredags. Inne på Hemköp i stan. Hur rolig som helst. Men det var inte det jag tänkte säga.

Hon är även sjukt, otroligt duktig på att rita! Jag är hur imponerad som helst! Jag vet inte vad jag ska säga om det så jag lägger in en bild som hon har gjort istället, så får ni se själva.

En bild säger mer än tusen ord!

(Bilden är klickbar)

Min kära syster som har gjort den! Hur duktig som helst, eller hur?!

 

  1. #1 av Evelina på 28 december, 2010 - 15:42

    Åh henne skulle jag vilja ha och rita en uggletatuering åt mig. Moj va snyggt!

Kommentera

