Jag måste

Jag måste verkligen bli bättre på vissa saker. En sak är att jag måste bättra mig på är att fota, och ta med mig kameran lite oftare. Förut hade jag den alltid med mig oavsett om det var meningen jag skulle fota eller inte, den var med mig ändå.

Nu har jag den väldigt sällan med mig. Mycket trist tycker jag. Men det är bara jag själv som kan ändra på det helt enkelt.

Jag ska bättra mig helt enkelt!


(Bilden är klickbar)

  1. #1 av Sofia på 21 december, 2010 - 22:05

    Åh, det där med att inte ta med kameran.. precis som mig!
    ”Orkar inte” eller ”Nä vi ska inte fota ändå..”, jag hittar alltid undanflykter till att inte behöva släpa på kameran.. 😛 hehe

Kommentera

