Jag lever

Jag tänkte bara ge ett litet levnadstecken från mig också. Jag är så otroligt dålig på att uppdatera här nu. Anledningen är så enkel som så att jag har så otroligt dåligt med bilder att visa upp så då blir det inte att jag uppdaterar så ofta också.

Jag har förresten kommit in på det här med porträttfoto igen. Skulle vara sjukt kul om jag hittade någon som skulle kunna tänka sig att ställa sig framför kamera en vacker vinterdag, kallt eller inte så tror jag det skulle kunna bli bra! Så är du sugen och bor i Sundsvall så hojta till!

Men nu vet ni att jag lever iallafall!

(Bilden är klickbar)

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

