Min dag

Jag hade planerat ihop den här dagen så otroligt bra. Allt såg bra ut, tills klockan var ca 14.00 och jag var på väg till Pripps-huset för mitt taktik möte, jag var väldigt tidig då jag hade tid 15, men jag hade ju inget annat att göra så då tänkte jag gå dit redan och sätta mig där istället.

Men vid 14 ringde telefonen och det var han jag har mötet med. Han var tvungen att ställa in. Inga problem med det alls, det kan ju hända vem som helst att man får förhinder. Dock tycker jag att det samtalet borde ha kommit lite tidigare. Eller?

Såna totalvändningar och ändringar gör att det blir fel i mitt lilla huvud. Tyvärr, jag känner mig bara förvirrad och får massa konstiga saker för mig. Men nog om det.

Jag gjorde ett otroligt grymt träningspass i morse och jag var till sjukgymnasten så jag är nöjd med dagen ändå. Förutom att jag ramlade tidigare och sträckte handleden ganska rejält.

(Bilden är klickbar)

Bara så ni vet så kommer det ett lite roligare inlägg senare. Men nu ska jag lägga mig ner och vila ryggen lite!

  1. #1 av POOS på 1 december, 2010 - 18:28

    Aw, tack så jättemycket bruden ❤

Kommentera

