1:a December

Jag är verkligen inte med på att det är December redan. Jag tycker det här året har gått så otroligt fort så jag har inte hunnit med riktigt.

Även fast jag tycker att julen är överskattad så insåg jag idag att det är trots allt inte så långt kvar till det, och allt som hör till. Jag ser inte framemot det, all stress som folk slänger omkring sig och sådär. Varför stressa över julen då man har hela året på sig egentligen? Varför vara ute i sista minuten? Dumt!

Jag gillar däremot vintern och snön. Men inte så länge det är alldeles på tok för kallt, vilket det tyvärr blir här uppe i Norrland under vinterhalvåret. Men jag är härdad så det ska nog gå bra denna vinter också.

Nu får det vara nog på mitt babbel, jag spårar bara hur.

(Bilden är klickbar)

  1. #1 av nathalie basurto på 4 december, 2010 - 15:36

    svar: ja men då tycker jag inte dom ska säga att kameran är klar på 2 veckor. när det nu har gått 1 månad. då ljuger juh dom för mej när dom säger 2 veckor kommer det att ta..

Kommentera

