Sjuk

Jag tror nog att karman slog till efter att jag hade skrivit mitt inlägg i tisdags om att jag var på toppen av mitt bra mående. I onsdags då jag vaknade så var jag sjuk. Otroligt ont i halsen och huvudet var inge roligt alls. Allt eftersom att onsdagen gick så fick jag ondare och ondare i halsen samt att jag fick feber och snoret börja rinna.

Idag (torsdag) mår jag lite bättre iallafall, halsen är mycket bättre och febern är borta. Dock är den hemska huvudvärken och det fruktansvärda snorandet kvar. Jag är inte sjuk ofta, men när jag väl blir sjuk då blir jag riktigt sjuk. Jag hoppas bara att detta ska försvinna snabbt så jag får komma igång med min träning och allt annat riktigt igen.

Det har iallafall blivit bättre och bättre ju mer det har gått av denna dag. Bara för det blev så mycket babbel om mig själv så kan jag ju fortsätta och vara ego och slänga in en bild på mig själv också, den är dock tagen 2008 men det är jag iallafall.

(bilden är klickbar)

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

