Värme

Idag då det är så kallt ute som det är så värmer det väl ändå lite att kolla på härliga sommarbilder? Dom två bilderna jag tänkte bjuda på i detta inlägg är väl kanske inte så jätte mycket ”sommar” men det ser varmt och härligt ut sådär vi stranden i kvällssolen.

Nån som saknar sommaren och att ligga på stranden i solen, eller är jag ensam om det kanske? Fast det är mysigt med snö också. Nåja, jag har egentligen inte tid att sitta här just nu. Men jag gör nog allt för att jag ska hålla mig inne i värmen så länge som möjligt nu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(bilderna är klickbara)

  1. #1 av Jennifer på 12 november, 2010 - 12:01

    Absolut inte , jag anser mig som en utav dom högre i klicken vad det gäller blogvärlden 😉 Hahaha

  2. #2 av Mickan (tävling pågår!) på 12 november, 2010 - 12:05

    Fina bilder… Jag saknar också sommaren. Men det är mysigt med snö med…
    Kram

Kommentera

