Inte ofta

Det är inte ofta jag kan erkänna att jag är nöjd med bilder jag tagit. Men denna bild jag tänkte lägga in nu är jag faktiskt väldigt nöjd med.

Vad tycker ni om den?


(bilden är klickbar)

  1. #1 av matilda på 11 november, 2010 - 19:10

    jättefin bild! vi kan följa varandra via bloglovin. säg till när du lagt till mig så gör jag detsamma! 🙂

  2. #2 av Nina Ruthstrom - bloggar från spinnsidan på 11 november, 2010 - 19:12

    WOW! Det är verkligen en fantastisk bild. vilket ljus.
    Jag följer gärna dej.

  3. #3 av Tine på 11 november, 2010 - 19:16

    Hej följa varandra ? via bloglovin. Säg till när du lagt till mig så gör jag de samma

  4. #4 av matilda på 11 november, 2010 - 19:17

    – Nu har jag lagt till dig också. 😀

  5. #5 av Tine på 11 november, 2010 - 19:22

    Har lagt till dig nu 😀

  6. #6 av Herta (kattgalen) på 12 november, 2010 - 12:07

    Helt ljuvlig liten kisse

  7. #7 av Fröken Viktig på 12 november, 2010 - 12:11

    Jättefin bild 🙂

Kommentera

