Hej mitt vinterland

I tisdags kväll började det snöa här, det ökade  under natten till onsdag. Snön fortsatte att vräka ner under hela onsdagen. Så idag tog jag med mig kameran ut på en liten fototur i morse.

Dock är jag verkligen inte nöjd med bilderna. Men då det är första snöbilderna för denna vinter så slänger jag upp dom ändå. Man vet aldrig när jag kommer ut med kameran igen. Förmodligen då snön har försvunnit.

Hur som helst, jag är inte ett dugg nöjd med dessa bilder men man kan väl inte vara nöjd med alla bilder, eller hur? Jag bjuder på dom ändå.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


(bilderna är klickbara)

  1. #1 av Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv på 11 november, 2010 - 15:00

    Härliga bilder 😀

Kommentera

