Roy

(bilden är klickbar)

  1. #1 av Andrea på 19 september, 2010 - 11:40

    Vad för modeller är det du söker? 🙂

  2. #2 av Andrea på 19 september, 2010 - 11:45

    sv: ja okej, tyvärr så bor jag inte i närheten, annars skulle jag gärna ställt upp. Men har du vägarna förbi Jönköping någon gång så kan du ju hojta till 🙂

  3. #3 av malin på 19 september, 2010 - 17:45

    gud så fin hund 🙂
    vad för modeller söker du ? 😛

  4. #4 av Moa på 19 september, 2010 - 18:17

    Jag såg att du söker modeller! Jag bor femton mil ifrån Sundsvall, och är där ganska ofta, eftersom jag har släkt och vänner där!

    Inte för att jag är så mycket att fota, men. Och, jag är verkligen ingen riktig modell. Men, hade varit lite kul, kanske! 🙂

  5. #5 av Erika på 19 september, 2010 - 22:41

    Superfin bild! 😀

Kommentera

